tiukkaa kisatuunausta
viimeistelimme kilpuria eilen kisakuntoon. ensinnäkin kauan odotettu katsastuskortti saapui:

huomasithan auton mallin, "E30 325i ORGINAL" - näin on aidosta suomi-316:sta tehty ORGINAL 325i. helppoa kun sen osaa! :)
hauska yhteensattuma on kilpailunumeromme 201 (luetaan: kakkonen on ykkönen), kilpurin ensimmäinen inkarnaatio kun kilpaili numerolla 20.

mutta asiaan. sammutintelineen innokasta tekemistä, yksi tekee ja kaksi on työnjohdollisissa tehtävissä.



tallin työkalut on näppärästi järjestetty lattialle, sieltähän ne aina löytää kun tarvitsee?

toimivan lämppärin moottorin koostumus piti sisällään 316:en alkuperäisen moottorin ja 325i:n laakerit.

bensamittarin asennusäherrystä

välillä harjoiteltiin ajolinjoja nelivetoisella (!) e30 m3 kekotolla niin lujaa, että tallikoirakin heräsi päiväuniltaan.

akku kiinnitettynä ja koteloituna ORGINAL-paikalleen.

etuhelman innokasta asentamista, päädyimme laittamaan uudemman, muovipuskurimallin hiekkapellin ja spoilerin. yhdistelmä on räväkkä, voittaa tehtaan ORGINAL-asennuksen.

tuliseinä taakse on valmis, tiivistä jälkeä.

bensaletkut ja sähköjohdot on nyt siististi kiinnitetty takakontissa. samalla siistimme tankin ja pumppujen bensaletkuhässäkkä lyhentelemällä johdot sopivan pituisiksi.

etuhelma paikallaan ja kaksinkertaiset ajovalot asennettu (vaikka kuvassa toinen puoli ei toimikaan). tällä pitäisi saada latua 24 h kisassa. huomaa myös miten sopivan matalalla etuspoileri onkaan.

me maximumatakissa sitten pidämme tietovisoista, etenkin koska näihin meidän visailuihin otetaan todella innokkaasti osaa. siispä kysymmekin, mikä ihme tämä osa on:

huom! palkintona suklaaunelmia.
huomasithan auton mallin, "E30 325i ORGINAL" - näin on aidosta suomi-316:sta tehty ORGINAL 325i. helppoa kun sen osaa! :)
hauska yhteensattuma on kilpailunumeromme 201 (luetaan: kakkonen on ykkönen), kilpurin ensimmäinen inkarnaatio kun kilpaili numerolla 20.

mutta asiaan. sammutintelineen innokasta tekemistä, yksi tekee ja kaksi on työnjohdollisissa tehtävissä.
tallin työkalut on näppärästi järjestetty lattialle, sieltähän ne aina löytää kun tarvitsee?
toimivan lämppärin moottorin koostumus piti sisällään 316:en alkuperäisen moottorin ja 325i:n laakerit.
bensamittarin asennusäherrystä
välillä harjoiteltiin ajolinjoja nelivetoisella (!) e30 m3 kekotolla niin lujaa, että tallikoirakin heräsi päiväuniltaan.
akku kiinnitettynä ja koteloituna ORGINAL-paikalleen.
etuhelman innokasta asentamista, päädyimme laittamaan uudemman, muovipuskurimallin hiekkapellin ja spoilerin. yhdistelmä on räväkkä, voittaa tehtaan ORGINAL-asennuksen.
tuliseinä taakse on valmis, tiivistä jälkeä.
bensaletkut ja sähköjohdot on nyt siististi kiinnitetty takakontissa. samalla siistimme tankin ja pumppujen bensaletkuhässäkkä lyhentelemällä johdot sopivan pituisiksi.
etuhelma paikallaan ja kaksinkertaiset ajovalot asennettu (vaikka kuvassa toinen puoli ei toimikaan). tällä pitäisi saada latua 24 h kisassa. huomaa myös miten sopivan matalalla etuspoileri onkaan.
me maximumatakissa sitten pidämme tietovisoista, etenkin koska näihin meidän visailuihin otetaan todella innokkaasti osaa. siispä kysymmekin, mikä ihme tämä osa on:
huom! palkintona suklaaunelmia.
0 Comments:
Lähetä kommentti
<< Home