moottorin asennus osa 2 - etupalkki
palataanpa siis viime viikonlopun tunnelmiin. originaali etupalkki (tai mikä tuo nyt onkaan) todettiin olevan tiellä jumpatessa moottoria ees ja taas eli se päätettiin korvata pultattavalla tuella. projekti aloitettiin pulttaamalla etuhelma irti.
etupää olikin jo muuten purettu aikaisemmin.
seuraavaksi kaivettiinkin hienosäätörälläkkä esiin ja tarkat tallipojat mittasivat laikan halkaisijan.
ja sitten päästiinkin itse asiaan eli seuraamaan kipinäshowta.
laikkan uusintamittaus kertoo, että tavaraa hävisi kipinöinä ilmaan vain 2 mm.
ja hops! nyt on etupalkki irti ja vireä tallihenkilökunta jo suunnittelee mistä reiästä moottori tulee sisään.
tuostahan konepaketti hyvin mahtuu sujahtamaan sisälle.
seuraavassa osassa ähelletään viimein moottoria paikalleen.

etupää olikin jo muuten purettu aikaisemmin.

seuraavaksi kaivettiinkin hienosäätörälläkkä esiin ja tarkat tallipojat mittasivat laikan halkaisijan.

ja sitten päästiinkin itse asiaan eli seuraamaan kipinäshowta.


laikkan uusintamittaus kertoo, että tavaraa hävisi kipinöinä ilmaan vain 2 mm.

ja hops! nyt on etupalkki irti ja vireä tallihenkilökunta jo suunnittelee mistä reiästä moottori tulee sisään.

tuostahan konepaketti hyvin mahtuu sujahtamaan sisälle.

seuraavassa osassa ähelletään viimein moottoria paikalleen.
0 Comments:
Lähetä kommentti
<< Home