back in business!
lomat on lusittu ja blogiakin voisi alkaa taas päivittää. tässä onkin tapahtunut vaikka mitä välillä:
kesäkuussa tuli rikastutettua suomen motorsporttikantaa jälleen yhdellä mauriviitosella.

samanaikaisesti kun itse olin ajamassa tanskan läpi kohti suomea, muu tiimi ostaa päräytti bussin, kas tuollaisen:

koko ostoprosessi meni kuin elokuvissa, muttei ehkä ihan niin kuin Disneyllä... tällä hetkellä bussin ruiskupumpun koplinki on pientä "vartin" säätöä vailla ja sitten mennään taas rokrok.
myöhemmin heinäkuussa käytiin ahvenistolla testaamassa:

valitettavasti leikki jäi kesken kun vaihdelaatikko lopetti yhteistyönsä suureksi yllätykseksemme - mitä se nyt vähän rutisi aina kolmoselle vaihdettaessa... positiivista sessiossa oli se, että auton alusta käyttäytyi jo huomattavasti paremmin kuin aiemmin, kiitos takapään uusien pu-puslien. jarrutuksessa auto oli edelleen levoton, joten päätimme vaihtaa myös eteen uudet puslat.
vaihdelaatikkoja on tullut viime aikoina jumpattua pois, paikalleen, pois ja paikalleen muutaman kerran... hommaan alkaa kehittyä jo hyvät työmenetelmät:

no niin, niin no. nyt on autossa siis uusi aski kiinni.
auton maalausta on myös aloiteltu, väristä emme ole vielä varma...

eli joo, tuollaista pientä säätöähän tässä on koko kesä ollut. vielä olisi edessä pari pikku vartin hommaa ja ollaan taas kisakunnossa. :) yritän päivittää blogiakin vastaisuudessa taas hieman useimmin, stay tuned.
kesäkuussa tuli rikastutettua suomen motorsporttikantaa jälleen yhdellä mauriviitosella.

samanaikaisesti kun itse olin ajamassa tanskan läpi kohti suomea, muu tiimi ostaa päräytti bussin, kas tuollaisen:

koko ostoprosessi meni kuin elokuvissa, muttei ehkä ihan niin kuin Disneyllä... tällä hetkellä bussin ruiskupumpun koplinki on pientä "vartin" säätöä vailla ja sitten mennään taas rokrok.
myöhemmin heinäkuussa käytiin ahvenistolla testaamassa:

valitettavasti leikki jäi kesken kun vaihdelaatikko lopetti yhteistyönsä suureksi yllätykseksemme - mitä se nyt vähän rutisi aina kolmoselle vaihdettaessa... positiivista sessiossa oli se, että auton alusta käyttäytyi jo huomattavasti paremmin kuin aiemmin, kiitos takapään uusien pu-puslien. jarrutuksessa auto oli edelleen levoton, joten päätimme vaihtaa myös eteen uudet puslat.
vaihdelaatikkoja on tullut viime aikoina jumpattua pois, paikalleen, pois ja paikalleen muutaman kerran... hommaan alkaa kehittyä jo hyvät työmenetelmät:

no niin, niin no. nyt on autossa siis uusi aski kiinni.
auton maalausta on myös aloiteltu, väristä emme ole vielä varma...

eli joo, tuollaista pientä säätöähän tässä on koko kesä ollut. vielä olisi edessä pari pikku vartin hommaa ja ollaan taas kisakunnossa. :) yritän päivittää blogiakin vastaisuudessa taas hieman useimmin, stay tuned.
<< Home