maanantaina, elokuuta 08, 2005

kilpurin maalauksen perimmäiset syyt


Fanimme ovat sankoin joukoin ihmetelleet kuinka saatoimme luopua tavaramerkiksi tulleesta lapisblau -väristä kilpurissamme. Asia oli meillekin vaikea, mutta tarkan analyysin jälkeen meidän oli pakko myöntää itsellemme, että sinänsä silmiähivelevä epämääräisen tummansininen on kuitenkin teknisesti selkeästi epäluotettavin auton väri. Emme yksinkertaisesti voineet keksiä käyttämistämme osista ja työmenetelmistä mitään syytä jatkuville takaiskuille, joten oli ilmiselvää että tekniikka yksinkertaisesti pettää lapisblau-värin johdosta.

Näin ollen tulimme siihen lopputulokseen, että mikään väri ei voi olla teknisesti edistyksellisempi ja parempi kuin 680cid Leyland-tekniikalla varustetun Sisumme punainen. Oli myös halvempaa ostaa litra 274-Miranolia kilpurille kuin kymmenen litraa sinistä bussille - onhan tiimin oltava sävy sävyyn. Lisäksi hinurien on helpompi löytää punainen kilpuri rengaskasoista, ja erottuvathan sponssitarratkin paremmin!